درود بر شما



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


هواداران بازیگر سید امیر کاظمی

سلام بر شما دوستان عزیز

دوستان من این وبلاگ مخصوص هواداران بازیگر محبوب کشورمان اقای سید امیر کاظمی است

اگر کسی از دوستان در باره ایشان اطلاعاتی داشته باشد ان را به ایمیل من بفرستد تا ان مطلب را با نام خودش در وبلاگ قرار دهم

باتشکر       مدریت وبلاگ



نظرات شما عزیزان:

اهورا
ساعت11:32---12 شهريور 1391
سلام دوست من ! سریال کتابفروشی هدهد هرروز ساعت 18:30 از شبکه آی فیلم پخش میشه ! امیر توی اپیزود پایانی این سریاله ! اولین کار امیر توی این سریال بود

فهیمه
ساعت17:19---5 فروردين 1391
من عاشق امیر کاظمی ام وبت عاله و عکسا جدید و داغ مرسی به منم سر بزن عزیز

سارا
ساعت19:38---13 اسفند 1390


عاشق امیر
ساعت21:51---15 بهمن 1390
باشه دوست من هر اطلاعات جدیدی کسب کردم به ایمیلت میفرستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,ساعت16:8توسط هوادار امیر | |